מפת מלונות אילת

אחת השאלות הראשונות שעולות בעת תכנון חופשה משפחתית היא איך למצוא מלון זול באילת. תכנון החופשה עם מפת מלונות אילת היא הדרך האידיאלית למצוא מלון טוב בעיר. מפת בתי מלון באילת מציגה לנו תמונה ברורה של כל המלונות הזמינים בתאריכים שלנו, עם מחירים ש"מפוזרים" ברחבי העיר, כך שנוכל לראות את המיקום, המחיר, והפרטים החשובים בתצוגה נוחה מבלי לעבור על רשימות ארוכות ומסורבלות שלא משקפות את המיקום המדויק.



Booking.com

מפת מלונות אילת היא הדרך הכי פשוטה ונוחה למצוא בתי מלון באילת מכל הסוגים: דירות נופש, וילות, וגם כמובן ריזורטים מפנקים. שימוש בכל הפונקציות של מפת בתי מלון באילת יאפשר לנו לחסוך זמן וכסף ולמצוא בית מלון מושלם לחופשה המשפחתית באילת. אז איך עושים זאת?

 

איך מזמינים בית מלון למשפחות באילת עם מפת מלונות אילת?

השימוש במפת בתי המלון באילת הוא פשוט ונוח, והוא כאן כדי לאפשר לכם למצוא מלון מומלץ למשפחות באילת, בזמן הקצר ביותר ובצורה היעילה יותר.

תחילה, ממקדים את המפה בעזרת תיבת החיפוש הלבנה שנמצאת ממש מעל מפת בתי המלון באילת.

המפה כבר ממוקדת על רחבי העיר אילת, אך תוכלו לבחור מיקום מרכזי בתוך העיר בתיבת החיפוש.

לאחר מכן, בחרו את התאריכים וכמובן סמנו כמה אורחים מגיעים.

אם אתם רוצים שכל המשפחה תהיה בחדר אחד, בחרו "1" בחדרים, ואם אתם רוצים לפצל את הקבוצה לכמה חדרים, סמנו את מספר החדרים הרלוונטי.  כדאי לבדוק שוב לכמה אורחים מתאים כל חדר או בית להשכרה, בעמוד המלא של בית המלון.

בכל שינוי בתיבת החיפוש, המפה מעודכנת באופן מיידי, גם ללא לחיצה על "חיפוש".

מעבר עם העכבר על מחיר מסוים (מלון מסוים) במפת בתי מלון באילת יציג בפניכם פרטים חשובים: שם המלון, ציון חוות דעת, מחיר כולל ותמונה. לחיצה על המלון תעביר אתכם לעמוד עם פרטים מלאים ואופציה להזמנה דרך בוקינג.

הנה כמה טיפים חשובים לחיפוש בית מלון באילת בעזרת מפת מלונות אילת:

-אם תקרבו מעט את המפה (בלחיצה על כפתור הפלוס בצד ימין למטה), תוכלו לראות את המלונות יותר מקרוב וגם לבדוק אטרקציות ושירותים באיזור. יוצגו, למשל, תחנות אוטובוס, מועדוני צלילה, מסעדות, שמורות טבע וכול'. כך תוכלו לראות בקלות מה קרבת המלון לאטרקציות כאלו או אחרות.

-חשוב לבדוק את ציון המלונות במפת מלונות אילת גם בהתחשבות במספר חוות הדעת. כלומר, אם הציון הוא 9 אך יש רק חוות דעת אחת, ולעומת זאת למלון אחר יש ציון של 8.7 עם 200 חוות דעת, 200 חוות הדעת הן כנראה דרך אמינה יותר לצפות את איכות המלון.

לחיצה ארוכה והזזה של העכבר תאפשר לכם "לנוע" ברחבי אילת ולקבל הצעות מחיר לבתי מלון במגוון מיקומים:

בתי מלון בחוף אלמוג אילת כמו יו קורל ביץ' אילת, ים סוף ישרוטל אילת, הרברט סמואל ריף אילת ועוד.

בתי מלון בחוף הצפוני באילת כמון מלון מלכת שבא, מלון המלך שלמה, מלון דן אילת, מלון רויאל ביץ' ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא  מלונות ליד חוף הדקל החוף של מוש, ואפילו מלונות בדרום אילת, מתוך מגוון מצומצם יחסית, כמו מלון אורכידאה (מלון ליד המצפה התת ימי) ומלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת.

לאחר שמצאתם את המלון המושלם לחופשה משפחתית בעזרת מפת מלונות אילת, מומלץ ללחוץ על בית המלון באילת ולבצע הזמנה בהקדם כדי לשריין לעצמכם מקום.